З думкою про клієнтів!
Є проблема? Розкажіть!
Приймаємо звернення 24/7
Стаємо кращими для Вас
Якщо ви вважаєте, що наш співробітник не допоміг розв'язати ваше питання або був нетактовний, будь ласка, повідомте нас про це! Ми перевіримо ваше звернення щодо роботи оператора і обов'язково допоможемо у розв'язанні вашого питання.
Анкета
- Умови кредитування
- Порядок і процедура захисту персональних даних споживачів
- Порядок інформування споживача про фінансові послуги
- Дозвільні документи
- Порядок розгляду фінансовою установою звернень (скарг) споживачів
- Публічна інформація
- Архів документів
- Інформація про структуру власності
- Вимоги до етичної поведінки
- Врегулювання простроченої заборгованості
- Оголошення на проведення конкурсу з відбору суб'єктів аудиторської діяльності
- Договір про використання електронних підписів для вчинення правочинів
- Положення про конфіденційність
- Інструкція з використання електронного підпису та електронної печатки